Podatki o podjetju

Latte Mandi, Amanda Golob, s.p.
Vrbnje 2
4240 Radovljica
Telefon: +386 (0)40 598 273
E-mail: info@spesl.si

Matična številka: 9232575000

Upravljalec spletnega mesta spesl.si je podjetje Latte Mandi, s.p., Vrbnje 2, 4240 Radovljica, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi spesl.si, Spešl oziroma prodajalec). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine spesl.si, pravice in obveznosti uporabnikov in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spesl.si in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja (ali »splošni pogoji«), ki so veljavni v trenutku nakupa, t.j. od oddaji spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. V delu, kjer ti splošni pogoji implementirajo obvezne določbe zakonskih in/ali podzakonskih aktov, ki urejajo varstvo potrošnikov, se tako implementirane določbe uporabljajo samo za urejanje odnosov med prodajalcem in kupcem v vlogi potrošnikov. Za preostale kupce veljajo splošna pravila in obveznosti, ki jih ureja vsakokrat veljavna zakonodaja ter določbe teh splošnih pogojev, ki niso posledica obveznega varstva potrošnikov.

Vrste uporabnikov

Z registracijo v spletni trgovini https://spesl.si/ postanete član spletne trgovine spesl.si. Pravico do nakupa v spletni trgovini spesl.si pridobita tako član kot gost (v nadaljevanju tudi uporabnik):

  • član je vsak že obstoječ registriran uporabnik spletne trgovine,
  • gost je vsak, ki opravi hitri nakup in se pred in/ali med nakupom ne registrira.

Ob registraciji v spletni trgovini pridobi uporabnik svoje uporabniško ime, ki je enako njegovemu e-poštnemu naslovu, ter geslo. Če želi uporabnik svoj e-naslov ali geslo spremeniti, lahko to stori kadarkoli v svojem uporabniškem profilu. Člani spletne trgovine so upravičeni do prejemanja spletne pošte, ki lahko vsebuje posebne ponudbe, predstavitev novosti ali popust za nakup v spletni trgovini.

Dostopnost informacij

Spesl.si se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, ID za DDV);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane uporabnika vračilo izdelka;
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

Načini plačila

Vse cene na spletni strani so v evrih in ne vsebujejo stroškov dostave oz. poštnine, ki se obračunajo dodatno.

Stranke imajo možnost plačila s plačilno kartico, z nakazilom na TRR ali po povzetju.

Plačilo s plačilno kartico je izvedeno prek plačilnega sistema Paypal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, zato je za varnost kupcev poskrbljeno. Vse transakcije potekajo prek varne povezave in vsi podatki so kodirani, tako da ste pri uporabi svoje plačilne kartice maksimalno zaščiteni. Ta način plačila je najenostavnejši in omogoča tudi najhitrejše procesiranje naročila.
Če izberete plačilo po predračunu, bo transakcija potekala na bančni račun Latte Mandi, s.p., Vrbnje 2, 4240 Radovljica, odprt pri SKB, IBAN: SI56 Predračun boste prejeli na elektronski naslov, ki ste nam ga zaupali. Rok za plačilo predračuna je 5 delovnih dni od prejema.Če do poteka roka za plačilo, račun ni plačan, je pogodba zakonsko razvezana in ponudnik ni dolžen zagotavljati rezervacije za artikle.

Postopek nakupa in sklenitve pogodbe

Izbira izdelka:

V spletni trgovini spesl.si izberite izdelek in kliknite na gumb »Dodaj v košarico«. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, z gumbom X zaprite okno košarice in nadaljujte z brksanjem. Če želite nakup zaključiti, kliknite gumb »Poglej košarico« ali »Na nakup«. V prvem primeru boste preusmerjeni na stran nakupovalne košarice, kjer lahko pregledate in urejate količine dodanih izdelkov ali jih odstranite iz košarice. Če kliknete gumb »Na nakup« boste preusmerjeni neposredno na nakupni proces za zaključek nakupa brez pregleda košarice.

Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Če želite iz nakupovalne košarice odstraniti določen izdelek, morate klikniti na ikono X, ki se nahaja levo od naziva izdelka. Če želite v košarico dodati določen izdelek, se morate vrniti nazaj v spletno trgovino. Za nadaljevanje z zaključkom nakupa, kliknite gumb »Nadaljuj na nakup«, ki se nahaja na desni strani okna.

Nakupovalna košarica in zaključek nakupa:

Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:

  • Osebni podatki (ime, priimek, e-poštni naslov, telefonska številka);
  • Naslov za dostavo in naslov za račun (če se razlikuje od dostavnega naslova);
  • Promocijska koda / darilni bon: Na desni strani okna je vnosno polje za vpis promocijske kode ali kode darilnega bona. Po vnosu kode kliknite na gumb »Dodaj« in sistem bo preračunal vrednost nakupa ter odštel popust, ki je bil s promocijsko kodo ali darilnim bonom dodeljen;
  • Način in strošek dostave: izbirate lahko med dostavo s Pošto Slovenije, GLS dostavno službo in osebnim prevzemom. Pošta Slovenije in GLS nudita dodatne dostavne možnosti;
  • Način plačila: izbirate lahko med plačilom po povzetju, s plačilno kartico, plačilom po predračunu (bančno nakazilo) ali plačilom preko PayPal sistema;
  • Opis tehničnih postopkov sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila in pregled vsebine naročila:
    • Vse podatke, ki ste jih oddali tekom oddaje naročila, lahko preverite in popravite s klikom na ikono svinčnika in »Uredi«, ki se nahaja desno od naslova posameznega koraka oddaje naročila.
    • Na desni strani so prikazani naročeni izdelki ter vsi podatki, ki ste jih vnesli med zaključkom nakupa. Če izdelki niso vidni, kliknite na povezavo »Prikaži podrobnosti« in odprli se vam bodo vsi naročeni izdelki. S klikom na ikono svinčnika in »Uredi« lahko urejate vsebino naročila tako, da odstranite izdelke;
  • Potrditev naročila in zaključek: Po izboru načina plačila se morate strinjati s splošnimi pogoji poslovanja in klikniti na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«. Po oddanem naročilu se odpre nova stran s tekstom o uspešni oddaji naročila z vsemi podatki.

Postopek obveščanja o nakupu:

  • Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da smo naročilo sprejeli. S prejemom tega obvestila se šteje kupoprodajna pogodba za sklenjeno.
  • Vsak kupec po odpremi naročenih izdelkov na e-pošto prejme sledilno številko in povezavo, preko katere lahko spremlja stanje pošiljke. Če ste registriran uporabnik, lahko sledite statusu naročila preko uporabniškega vmesnika.
  • Spesl.si vas lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče na vašo kontaktno številko, ki ste jo vnesli med postopkom nakupa.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak, le da pri vnosu osebnih podatkov vpišete še naziv podjetja in davčno številko.
  • Možnosti plačila so enake tako za fizične kot tudi za pravne osebe.
  • Če ste za način plačila izbrali plačilo po predračunu, boste poleg sporočila o sprejetem naročilu prejeli tudi dodatno sporočilo s podatki za plačilo.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in uporabnikom je v spletni trgovini spesl.si sklenjena v trenutku, ko spesl.si pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Kupoprodajno pogodbo sestavlja elektronsko sporočilo o potrditvi naročila in splošni pogoji, kot so veljali v trenutku oddaje naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot tudi za uporabnika.
Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini spesl.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec uporabniku omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.
Kupoprodajna pogodba (t.i. prvo e-sporočilo o statusu naročila) in splošni pogoji, ki so veljali ob oddaji naročila, so v elektronski obliki shranjeni na strežniku spesl.si in je uporabnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Načini plačila

Spletna trgovina spesl.si omogoča naslednje načine plačila:

  • s kreditno kartico ali PayPal plačilno metodo preko sistema PayPal ob oddaji naročila,
  • po predračunu na račun podjetja,
  • z gotovino ob dostavi paketa preko Pošte Slovenije,
  • z gotovino ali kartico ob dostavi paketa preko dostavne službe GLS.

V primeru plačila po predračunu bo prodajalec uporabniku na e-naslov, naveden ob oddaji naročila, poslal predračun za kupnino in poštnino za naročilo (če je poštnina brezplačna, bo predračun le za kupnino). Ko bo predračun poravnan, bo naročilo poslano v nadaljnjo obdelavo in v najkrajšem možnem času odpremljeno uporabniku. Če predračun ne bo poravnan v roku 3 delovnih dni, bo prodajalec to razumel kot preklic naročila in ga kot preklicanega tudi označil, blago iz naročila pa bo vrnjeno v prodajo v spletno trgovino.

Dostava in prevzem

Pošiljke naročene preko spletne trgovine spesl.si dostavljamo preko pogodbenih partnerjev Pošta Slovenije in GLS. Prodajalec si v izrednih primerih pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Če ste dostavo naročili v večstanovanjski objekt, bo pošiljka dostavljena do vhodnih vrat v večstanovanjski objekt. Rok dostave je naveden pri posameznem izdelku.

Naročila oddana preko spletne trgovine Spesl.si dostavljamo samo na območju Republike Slovenije. V kolikor nimate veljavnega naslova v Republiki Sloveniji, lahko pošiljko prevzamete osebno na našem prevzemnem mestu v Vrbnjah ali v enem izmed paketomatov Pošte Slovenije ali GLS paketni trgovini. Če želite dostavo paketa v katero koli drugo državo v EU, lahko paket pripravimo, dostavo pa uredite sami preko izbranega ponudnika in nosite s tem povezane stroške.

Strošek dostave za naročilo na območju Republike Slovenije je 4,20 € ne glede na težo ali količino paketov. Strošek dostave NI obračunan v ceni izdelka, temveč se avtomatično doda pred potrditvijo naročila. Viden je tako pri zaključku naročila in na izstavljenem računu.

V primeru, da skupni znesek naročila presega vrednost 80 € pa je dostava brezplačna. Dostava je brezplačna tudi za določene izdelke, katere prodajalec sprotno lahko spreminja in objavlja (v primeru akcijske ponudbe), če ob takšnem izdelku kupite tudi druge izdelke, brezplačna poštnina velja za celotno naročilo.

Nudimo tudi plačilo po povzetju, pri čemer dodaten strošek plačila po povzetju ni obračunan v ceno izdelka ali v ceno dostave. O tem strošku je kupec obveščen pred potrditvijo naročila in je zaračunan dodatno.

Stroški dostave se lahko spreminjajo glede na veljaven cenik dostavnih služb. Veljavna cena za kupca je tista, ki je veljala ob oddaji naročila in je trgovina naknadno ne more spremeniti.

Možnosti dostave in cene za območje Republike Slovenije

  • Dostava na dom z GLS dostavno službo – 4,20 €
  • Dostava v GLS Paketno trgovino ali GLS paketomat – 4,20 €
  • Osebni prevzem na prevzemnem mestu v Vrbnjah – Brezplačno
  • Dostava na dom s Pošto Slovenije – 4,20 €
  • Dostava v PS Paketomat – 4,20 €
  • Dostava na BS Petrol s Pošto Slovenije – 4,20 €

Čas dostave in odpreme paketa

GLS

V kolikor je bilo naročilo oddano do 11. ure, kot način plačila pa je bil izbran katerikoli način z izjemo plačila po predračunu in je naročeno blago na zalogi v skladišču prodajalca, si bomo prizadevali, da naročene izdelke prejmete že naslednji dan. Kljub navedenemu velja splošni dostavni rok 2-3 delovne dni.

Pošta Slovenije

V kolikor je bilo naročilo oddano do 10. ure, kot način plačila pa je bil izbran katerikoli način z izjemo plačila po predračunu in je naročeno blago na zalogi v skladišču prodajalca, si bomo prizadevali, da naročene izdelke prejmete že naslednji dan. Kljub navedenemu velja splošni dostavni rok 2-3 delovne dni.

Prodajalec ne prevzema odgovornosti v primeru zamude dostave. Vse spore in poizvedbe, ki izhajajo iz tega naslova mora uporabnik uveljavljati zoper izbranega ponudnika dostavnih storitev, katerega je uporabnik izbral pod možnostmi dostave. V primeru, da uporabnika ob dostavi ni na naslovu, bo dostavljalec pustil obvestilo o dostavi ali kupca obvestil preko oddanih kontaktnih podatkov ob naročilu z možnostjo ponovne dostave ali dostave v paketomat PS oz. GLS ali paketno trgovino GLS.

V primeru izbranega načina plačila po predračunu roki iz prejšnjega odstavka pričnejo teči z dnem prejema plačila na transakcijski račun podjetja.

Osebni prevzem

Osebni prevzem naročenih izdelkov v spletni trgovini spesl.si je možen na prevzemnem mestu na naslovu Vrbnje 2, 4240 Radovljica. Vaš paket bo na prevzem pripravljen najkasneje v roku 1 ure po oddaji naročila, v kolikor je naročeno blago na zalogi v skladišču. Osebni prevzem lahko opravite od ponedeljka do petka med 8.00 in 14.00 uro ali po dogovoru tudi ob drugi uri. Svoje želje glede ure prevzema sporočite na telefonsko številko 040 598 273. Osebni prevzem je brezplačen.

Če kupec izdelkov ne more v določenem roku prevzeti zaradi višje sile, mora to pred iztekom roka sporočiti neposredno prodajalcu na elektronski naslov info@spesl.si ali na telefonsko številko 040598273, da se s prodajalcem dogovori za nov rok prevzema blaga.

Ob hkratnem naročilu več izdelkov z različnimi dobavnimi roki se upošteva najdaljši rok, saj se vsi artikli dostavijo hkrati, razen če je s kupcem dogovorjeno drugače. Če kupec želi dostavo v več delih, se posamezno po poslanem paketu ločeno zaračuna tudi strošek dostave.

Doplačila ob dostavi

V posameznih primerih je kupec za prevzem paketa ali plačilo odkupnine dolžan plačati provizijo, ki jo zaračunavajo dostavne službe ali ponudniki za prevzem paketa. V spodnjem seznamu so prikazana doplačila, ki jih zaračunavajo ponudniki za plačilo odkupnine ali prevzem paketa:

  • Dostava na dom z GLS dostavno službo – NI DOPLAČIL
  • Dostava v GLS Paketno trgovino – DOPLAČIILO v primeru dostave na BS Petrol, OMV ali trafiko 3DVA v znesku 1,05€ za plačilo odkupnine. Dodatno doplačilo za vročanje paketa na BS Petrol v znesku 0,45€
  • Dostava v GLS paketomat – NI DOPLAČIL
  • Osebni prevzem na prevzemnem mestu na naslovu Vrbnje 2– NI DOPLAČIL
  • Dostava na dom s Pošto Slovenije – NI DOPLAČIL
  • Dostava v PS Paketomat – NI DOPLAČIL
  • Dostava na BS Petrol s Pošto Slovenije – DOPLAČILO za vročanje paketa na BS Petrol v znesku 0,45€

Izdaja računa

Spesl.si ob dostavi ali osebnem prevzemu naročenih izdelkov uporabniku v paket priloži tudi račun v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Poškodovana pošiljka

Če ob prevzemu artiklov kupec opazi, da je pošiljka ali del pošiljke fizično poškodovan, če manjka del pošiljke ali če so na pošiljki znaki odpiranja, mora nemudoma, še isti dan prejema pošiljke, o tem obvestiti prodajalca in dostavno službo, ki je opravil dostavo. Prodajalcu mora kupec posredovati fotografije poškodbe, nalepke o dostavni službi in opis poškodbe, česar namen je posredovanje dokazov o poškodbi. Vse zahtevano mora posredovati tudi dostavni službi, saj je to nujno za obravnavanje reklamacije. Če so znaki poškodb vidni že ob sami dostavi, ima kupec pravico zavrniti tako pošiljko in obvesti prodajalca na info@spesl.si ali na 040598273.

Kode za popust

Promocijska koda ali koda za popust je časovno omejena, izkorisiti pa jo je treba v določenem roku. V nasprotnem primeru je neveljavna. Aktivno kodo za popust ali drugo ogodnost najde kupec v elektronskem sporočilu spletne trgovine Spešl ali v drugem mediju.

Promocijsko kodo kupec vnese šele po tem, ko izdelke doda v košarico. Ko z dodajanjem artiklov konča, v rubriko »Promocijska koda« vnese aktivno kodo za popust, kar potrdi z gumbom »Uporabi«. Ko je koda vpisana, se vrednost odšteje od polne cene artiklov. Viden ostane znesek, ki ga je še potrebno poravnati.Kombinacija različnih ugodnosti znotraj enega naročila ni mogoča. Če bo kupec uporabil neaktivno ali nepravilno kodo, se bo to tudi izpisalo.

Pravica kupca do odstopa od pogodbe

Vračila

ODSTOP OD POGODBE

Uporabnik nima pravice do odstopa od pogodbe skladno s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov za katerekoli izdelke, ki jih ponuja prodajalec preko spletnega mesta spesl.si, in sicer iz razloga neprimernosti vračila zapečatenega blaga zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat. Ta določba se ne upošteva za izdelke, za katere oz. za katerih kategorije je izjema izrecno določena v nadaljevanju:

  • Izdelki, ki niso bili odprti in uporabljeni

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, kjer ima uporabnik pravico, da odstopi od pogodbe, lahko v roku 14 dni podjetju na elektronski naslov info@spesl.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu prodajalcu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog odločitve. Odstop od pogodbe na daljavo lahko uveljavljate tudi s posredovanjem izpolnjenega obrazca, katerega si lahko prenesete TUKAJ.
Blago morate vrniti prodajalcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago vrnete na naslov:Latte Mandi, Amanda Golob, Vrbne 2, 4240 Radovljica, Slovenija. Edini strošek, ki vas bremeni pri odstopu od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga.
Izdelek morate vrniti nepoškodovan, poslan v originalni še neodprti embalaži in v nespremenjeni obliki in količini. Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Ob uveljavljanju pravice do odstopa mora uporabnik predložiti tudi kopijo računa in osebne podatke, v kolikor obstaja dvom glede upravičenosti do odstopa od pogodbe ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino.
Vračilo vseh prejetih plačil bomo opravili v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu, ob čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila do prevzema vrnjenih izdelkov ali dokler uporabnik ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj. Uporabnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Uporabnik v zvezi z vračilom izdelkov skladno s tem poglavjem krije stroške vračila blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma darilni bon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vračajo. Na vaš TRR se vrne le vplačani znesek, obenem pa prejmete tudi novo promocijsko kodo oziroma darilni bon z istimi pogoji.
Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega poglavja nosi potrošnik.

Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o dostopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. V nasprotnem primeru odstop od pogodbe ni več možen.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, saj v nasprotnem primeru potrošnik odgovarja za znižanje vrednosti oz. škodo, ki jo s tem povzročil podjetju.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko stvarno napako uveljavlja v obdobju do dveh mesecev, odkar je bila napaka odkrita, podjetje pa se mora na zahtevek potrošnika odzvati v osmih dneh od prejema zahtevka. Ta naj bo poslan na elektronski naslov, priložena naj bo tudi kopija računa. Potrošnik lahko od podjetja zahteva vračilo kupnine, vračilo kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo za nov izdelek ali popravilo.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Komuniciranje

Spesl.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in predstavitve novosti v spletni trgovini.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Način odjave od prejemanja oglasnih sporočil bo viden in preprost, želja uporabnika, da ne želi sprejemati oglasnih sporočil, pa bo izrecno upoštevana.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina spesl.si in vsi podatki na njenih spletnih mestih, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Spesl.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spesl.si ne uspe popraviti podatkov na spletni trgovini. V takem primeru bo prodajalec uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
Spesl.si ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja in komentarji so pred objavo lahko pregledani in takšni, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerni, zavajujoči ali žaljivi, tudi izbrisani. Spesl.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih in komentarjih.
Spesl.si si pridržuje pravico odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vrednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
S sprejemom teh splošnih pogojev se strinjate z izključitvijo odgovornosti spesl.si za škodo, povzročeno iz lahke malomarnosti in ki nastane iz naslova obiska ali sklepanja pogodb ali drugih interakcij ali odnosov, ki nastanejo ali se izvajajo preko spletnega mesta spesl.si.

Pritožbe in spori

Spesl.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnave pritožb.
V primeru težav se uporabnik s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 (0)40 598 273 ali po elektronski pošti na info@spesl.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@spesl.si. Postopek pritožbe je zaupen.
Spesl.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spesl.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi Latte Mandi, Amand Golob, s.p., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spesl.si kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo TUKAJ.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2019/22/ES.